Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

milimilizak89

wpisy na blogu

Prośba nie na temat

Blog:  milimilizak89
Data dodania: 2017-07-14
wyślij wiadomość

Ten blog służy do ... No wlasnie. Każdy miał swój powód do tego aby taki blog założyć. Moim powodem było przede wszystkim, pogdladanie postępów innych inwestorów, podziwianie i inspirowanie sie gotowymi domkami. Z tego co widzę i czytam, wiele osób lubi się wymadrzac w bardzo nieprzyjemny sposób. Tak jak pisalam na początku, na budowie wogole się nie znam. Polegam na znajomych, którzy się zajmują poszczególnymi etapami budowy. Jeżeli mam jakieś pytanie, gdzie nie moge znaleźć odpowiedzi w innych zrodlach, to po prostu pytam. A jeżeli komuś się coś nie podoba w naszym postępowaniu, to skłonna jestem prosić o nie interesowaniem się nim. Nie wiem czy robicie to świadomie ale psujecie ludziom nerwy. A przecież nie po to ta strone stworzono. 

Pozdrawiam i życzę miłej i spokojnej nocy 

6Komentarze
agutek  
Data dodania: 2017-07-15 09:33:52
Tutaj to jeszcze łagodnie, ale na muratorze to masakra. Jak chcę coś poczytać to większość wątków zaśmieca nieprzyjemna kłótnia ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-15 11:55:06
Ja też chciałam podglądać innych postępy i inspirować się :) a przy okazji mieć zapisaną historię tego etapu w życiu :) i też nie lubię jak ktoś na kimś "jeździ" :) każdy robi co chce i to on będzie tam mieszkał i nikomu nic do tego :) słuszne są jedynie pomocne komentarze, jak co lepiej zrobić, a nie krytykować, chyba że ktoś na blogu prosi o taką opinię :) ale o wiele przyjemniej żyje się bez niepotrzebnych konfliktów :) pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-15 17:47:50
Ale po co się denerwować? Ja zablokowałam kilku takich natrętów i mam spokój :) Polecam :) Ja bloga założyłam, bo po pierwsze nikt o tym projekcie nie pisał, więc może kiedyś komuś moje pisanie się przyda, a po drugie - po to, żeby też znajdować inspiracje i pomagać innym. Mój mąż robi meble na wymiar, kilku blogowiczom podpowiadałam kiedy byli na etapie planowania kuchni, a jak kiedyś napisałam jednej osobie na blogu, że okap na ścianie między dwoma oknami z zasłonami i firankami nie będzie praktyczny, to mi odpisała, żebym się odczepiła i że jestem bardzo kąśliwa i pewnie dlatego mam nick "pszczoła". Zignorowałam osobę i dodałam do blokowanych. Wtedy taka osoba już na twojego bloga nie może zajrzeć :)
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-15 20:01:13
Nie należy się przejmować tym, co innym się u nas nie podoba. Moim zdaniem, to co chcemy pokazać i napisać to zależy tylko od nas samych. Jak budujemy,jak urządzamy wnętrza i swoje ogrody to tylko zależy od naszego gustu, a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje, bo każdemu co innego się podoba. Zauważyłam, że kąśliwe uwagi mają zazwyczaj ci, co niczego nie pokazują, są jedynie podglądaczami i oceniającymi. Różni ludzie tutaj zaglądają, z różną intencją, dlatego trzeba być ostrożnym w pokazywaniu zwłaszcza już gotowych domów. Głowa do góry, pierś do przodu i robić swoje. Powodzenia.
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-15 22:34:41
Jak ja widzę coś, co mi się nie podoba, to nie komentuję- po co niby, co mi to da? Dla mnie coś może być badziewiem, a dla kogoś marzeniem życia, więc po co komuś dowalać? Zresztą ludziom też nie musi się podobać u mnie. Po co w ogóle komentować czyjś wystrój, skoro tam nie mieszkam? Sporo tu widziałam, nie wiem po co tak pluć jadem i np., pisać, że „skoro wystawiasz zdjęcia” to licz się z krytyką. Czasem myślę, że najlepiej byłoby rozmawiać tylko na tematy budowlane, ale raczej na zasadzie, że coś ktoś zrobi źle, żeby coś przemyślał- pod względem technologicznym, konstrukcyjnym- ale też bez kąsania. Spotkałam się tu z jednym blogiem, na którym ludzie zaczęli pisać, żeby się inwestorzy zastanowili nad tym, czy chcą murować zimą (chodziło o troskę, żeby się coś zaprawie, betonowi nie stało, nie było tam złośliwości ani chamstwa), a blogowicze zablokowali możliwość wstawiania komentarzy. Ale z drugiej strony... jak ktoś upierdliwy i przemądrzały nie tu gdzie trzeba, to zablokować i spokój- o swoje zdrowie trzeba dbać:)
odpowiedz
Data dodania: 2017-08-24 00:01:54
Odświeżę temat, ponieważ dopiero tu trafiłam ;) I jestem zaskoczona Twoim wpisem. Ja też sądziłam, że tutaj ludzie zaglądają po inspiracje i dobre, miłe rady. Ja się jeszcze nie spotkałam z nieprzyjemnymi wpisami, ale to może dlatego, że dopiero zaczęłam prowadzić swojego bloga i mam aż 3 komentarze :D Mam jednak nadzieję, że nie będę miała okazji takich nieprzyjemnych czytać i Wam wszystkim tego również nie życzę. Ponieważ, tak jak napisałaś milimilizak89 , ten blog raczej nie powinien do tego służyć. Pozdrawiam
odpowiedz

Okna

Blog:  milimilizak89
Data dodania: 2017-07-12
wyślij wiadomość

Dziś jeszcze doszły drzwi 😀

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Jestem nimi zachwycona 😍blog budowlany - mojabudowa.pl


11Komentarze
Data dodania: 2017-07-12 22:12:28
Drzwi bardzo ładne, z tymi czarnymi elementami wyglądają super:) można wiedzieć co to za drzwi?my wczoraj byliśmy oglądać okna i przy okazji drzwi i dostaliśmy katalog z gerdy, ale jeszcze nie wiemy jakie wybierzemy.
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-12 22:57:38
Polecam producenta drzwi zewnętrznych KMT. U nas jest model (nie wiem czy dobrze pamiętam) "Perfect 3 czarny" ogólnie mają bardzo duży wybór i dobrą jakosc. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do angelika19913
Data dodania: 2017-07-13 00:15:10
Drzwi świetne. Takie same przewidujemy do naszego Janowca :)
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-13 00:17:24
A te z tyłu domu to co to za drzwi?
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-13 08:35:02
Z tej samej firmy co wejsciowe, a jaki model nie wiem. Wskazałam palcem w katalogu i tak to się odbyło. 😉
odpowiedz
Odpowiedź do ojciec84
Data dodania: 2017-07-13 08:04:27
piekne są! tez mamy KMT
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-13 09:51:14
Pięknie wygląda :) No i SSZ gotowy ;)
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-13 10:04:18
No i wkoncu nikt niepowołany nie wejdzie do środka 😂
odpowiedz
Odpowiedź do naszpoliklet
madic27  
Data dodania: 2017-07-13 10:47:28
SSZ jak malowany! gratulacje
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-13 20:10:58
Dziękuję 🤗
odpowiedz
Odpowiedź do madic27
Data dodania: 2017-07-15 11:50:19
U nas Perfekt 1 KMT :) też jestem w nich zakochana :) te nowe modele super :)
odpowiedz

Wstawione okienka

Blog:  milimilizak89
Data dodania: 2017-07-08
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl


blog budowlany - mojabudowa.pl

Poniżej jadalnią i wyjście na taras 

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Salonblog budowlany - mojabudowa.pl


11Komentarze
Data dodania: 2017-07-08 15:11:02
Ładnie się prezentują:)każdy zakończony etap budowy cieszy:)
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-09 02:03:54
Dokładnie, cieszy i to bardzo 😀 Nawet najmniejszy gwóźdź wbity 😉
odpowiedz
Odpowiedź do angelika19913
Data dodania: 2017-07-08 23:46:50
Zabiłabym za taki montaż. Jak niby takie szerokie okno ma się utrzymać i nie odkształcić na 5 kawałkach blaszki, które da się zgiąć dłonią? Sama wylewka nie wystarczy. Pod oknami trzeba murować lub wstawiać na poszerzeniach. Reklamujcie to.
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-09 01:57:01
Jesteś naprawdę takim fachowcem od okien ? Bo nie wszystko co źle wygląda musi takie byc. Z takim podejściem to życzę powodzenia. Uwierz że to nie są blaszki które można zgiąć, osobiście byłam przy regulowaniu tych "blaszek" i to nie jest taki bubel. Proszę się zapoznać z różnymi sposobami wstawiania stolarki zewnwtrzej. Pozdrawiam i bez gorączkowania się 😀 Dobranoc M®
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
Data dodania: 2017-07-09 02:00:46
Proszę bardzo poświęciłam się i znalazłam
Podpora montażowa o regulowanej wysokości . Zastosowanie do montażu drzwi i okien wszelkiego rodzaju jeszcze przed wylaniem posadzki. Bardzo często do podparcia używane są cegły lub inne niestabilne podparcia, które bardzo łatwo przez nieuwage można wytrącić spod zamontowanej konstrukcji, powodując odkształcenie. Podpora przykręcana jest do ramy od spodu i podłoża, jest stabilna i w każdej chwili mozna dokonać regulacji nakrętką. Podpora słuzy również do montażu konstrukcji okiennych w przypadku ociepleń, gdzie nie ma odpowiedniej powierzchni do zastosowania tradycyjnego montażu ( kotwa , dybel czy śruba montażowa ). W tym wypadku odwracamy podporę i praktycznie od grubości nakrętki regulującej mamy mozliwość prawidłow ustawic nasz montowany element. Aby wzmocnic podporę możemy dać dodatkowo kątownik zachodzący aż na pionową część ramy.(Uwaga !!! Kątownik trzeba zamówić oddzielnie)
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
Data dodania: 2017-07-14 22:20:35
podpora
a co dalej ,wylewamy wylewke ,zamurowujemy to ,te przestrzenie?jak to sie robi dalej?i czy np przed zima wstawiamy okna a reszte działan zostawiamy na wiosne to co z tymi dziurami po oknami ,czy to tak moze zostac?
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-14 22:40:52
My działamy dalej, drzwi zostały ustawione zgodnie z wysokością przyszłej wylewki także podejrzewam że będzie tylko wylewka. A nie mam pojęcia co się dzieje z tymi otworami na zimę 🤔 myślę że wtedy inaczej je ustawiaja, ale pewności nie mam warto poczytać o tym aż sama się poświęcę i znajdę o tym wpis.
odpowiedz
Odpowiedź do radoslaw2
Data dodania: 2017-07-14 22:59:50
Wenaplus
Nie wiem czy sugerujesz że coś usunelsm? Bardzo możliwe, ale napewno nie chcacy. Uzywam tego bloga na telefonie i tak mi czasami coś popieprzy, że nie mogę do ładu dojść 😐 Jeżeli zniknął komentarz to bardzo przepraszam . Tu nie chodzi o to czy się komuś podoba cokolwiek czy nie, w śród najbliższych często bywa tak że krótko mówiąc wszystko robimy źle. Z reguły nie lubię narzucać swojego zdania i nie nawidze wręcz jak ktoś narzuca swoje. A Twój komentarz tak brzmiał.Dlatego trochę ciśnienie mi podskoczyło.
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-14 23:13:11
Nie sugeruję. Znalazłam go później pod wpisem o tytule 'zdjęcia' więc usunęłam swoja uwagę o znikającym komentarzu.Co do tematu okien. Nie narzucam swojego zdania, tylko wyrażam opinię. Producent ma swoja technologię -ok. Blaszki są twarde i solidne - ok. Ale ja też widzę problem z wykończeniem wylewki pod spodem i obawiam się o wytrzymałość dużych okien, które są podparte punktowo. Bałabym się o odkształcenie ramy. Potraktowałam to jako dyskusję a nie hejt więc spokojnie. Wiem, że przy budowie nerwy puszczają ale nie dajmy się zwariować. Powodzenia :)
odpowiedz
Odpowiedź do milimilizak89
Data dodania: 2017-07-14 23:23:39
W takim razie, bardzo źle ujelas w słowa swoją myśl. Przeczytaj ten swój pierwszy komentarz jeszcze raz na spokojnie. Zarzuciłas wręcz że zle to jest zrobione. Gwarantuję ci że jest to zrobione dobrze, ale ok każdy ma prawo wyboru i byś tego sposobu nie wybrała. Czasami warto pomyśleć trzy razy a nie pisać na gorąco. Bo wychodzi całkiem coś innego niż chcielibyśmy powiedzieć. Pozdrawiam i zarządzam koniec dyskusji.
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
Data dodania: 2017-07-14 23:37:36
ok :]
odpowiedz
Odpowiedź do milimilizak89

Zapytanie

Blog:  milimilizak89
Data dodania: 2017-07-08
wyślij wiadomość

mam pytanie, czy lepiej zerwać folie ochronne z ram okiennych z zewnątrz ? Ile ludzi tyle opini. Dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam M®

12Komentarze
Data dodania: 2017-07-08 09:26:09
Zrywać bo od słońca ich stan się delikatnie mówiąc pogorszy i będzie później problem z ich oderwaniem od ram...
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 09:59:25
Zrywać i to szybko 😊
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 10:01:20
Tak też wiele osób mi mowilo. Tam słońce nie bardzo dochodzi do większości okien ale postaram się to zrobic. Dzięki 😉
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 10:03:51
oczywiście że zrywać promienie uf je zniszczą i potem będzie problem z odklejeniem
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 11:45:55
Promienie słoneczne to jedno, a drugie to sama temperatura, ciepła i mroźna! Folie mogą wtopić się w plastik lub tak się z nim połączyć przy mrozach, że ciężko zdrapać. Pracowałam w oknach, więc wiem jakie zalecenia ma producent :) u nas w regulaminie zakupu pisało, aby ściągać. Oknach można zabezpieczyć zwykłą folią malarską, bo ona nie będzie przyklejona do ram okna, rób to przy pracach przy oknach, bez takich prac nie ma potrzeby trzymać folii na oknach. To samo naklejki z szyb ściągnij. Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 14:54:37
Dzieki wielkie😀 W poniedziałek się tym zajme, dziś tyle na głowie a jeszcze ciśnienie szwankuje 😫.
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 15:06:51
zdjąć i od strony wewnętrznej także.
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 17:00:01
Zdecydowanie zerwać... my w starym domu nie zrywaliśmy, bo niby producent (drutex) zapewniał, że 3 miesiące mogą być... :/ po 3 miesiącach, nie dość, że się kruszyły, to w niektórych miejscach w ogóle nie chciały odejść, a nadruk na folii zabarwił okna (okna białe).... :/ Teraz zerwaliśmy szybko... a w jednym miejscu gdzie musieliśmy zostawić, po miesiącu, taśma się już rwała ... :/
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 18:48:40
Zerwac. Nam tak kazano podczas wstawienia okien
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-08 23:51:56
Zrywać. U mnie zewnętrzne folie zrywali już podczas montażu.
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-09 16:15:56
zrywac w 100% u mnie w rodzinie robi kuzy okna i zawsze sie zrywa bo od slonca wyblaknie tam gdzie foli nie ma i bedzie roznica na czas remontu ocieplenia itp. tylko zakleic jakas folia
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-09 16:24:44
Zrywać! Wiem co mówię, bo na oknach dachowych zostały naklejki takie wewnętrze..i ło matko ile ja się naszorowałam!
odpowiedz

Zdjęcie

Blog:  milimilizak89
Data dodania: 2017-07-07
wyślij wiadomość

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl


9Komentarze
Data dodania: 2017-07-07 10:07:02
Drzwi bardzo ładne :) Tylko dlaczego lewitują?
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-07 10:22:54
Drzwi i brama super - moje ulubione kolorki :) a co do lewitacji z komentarza wyżej - padłam i wstać nie mogę hehehhehe
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-07 12:31:44
Lewitują czyli wiszą w powietrzu bo nie wiem czy dobrze rozumiem 😉. Jeszcze nie ma posadzek pewnie dlatego. Dziś wieczorkiem podeślę zdjęcia okien które już się wstawiaja. Niektóre też będą lewitować 😀
odpowiedz
Data dodania: 2017-07-07 14:33:56
Tak, chodzi o to, że wiszą. Dlaczego nie podmurowaliście albo nie wstawiliście na poszerzeniu? O ile wiem taki 'wiszący' montaż prawidłowy nie jest. Na blogu 'asiakrzysztof' mieli podobnie i z tego co pamiętam reklamowali i mieli im to poprawiać.
odpowiedz
Odpowiedź do milimilizak89
Data dodania: 2017-07-07 21:48:35
One są na podporach i dopóki będzie taka potrzeba, to na tych podporach zostaną. Nie martwię się, ponieważ mamy samych znajomych fachowców, tak też nie będę musiała nikogo szukać i wmawiać że źle zrobili. Mam spokojną głowę do stanu deweloperskiego. A myślę że znają się na rzeczy. Śledzę te blogi budowlane i wiem że zawsze coś może wyjść nie tak, nawet przy teoretycznie idealnych rozwiązaniach. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
Data dodania: 2017-07-09 00:17:28
Ok. Rozumiem. Nie podzielam takiej opinii, ale pozostaje mieć nadzieję, że się mylę. Pozdrawiam i życzę zero problemów ze stolarką :)
odpowiedz
Odpowiedź do milimilizak89
Data dodania: 2017-07-09 21:42:52
Podpora montażowa o regulowanej wysokości . Zastosowanie do montażu drzwi i okien wszelkiego rodzaju jeszcze przed wylaniem posadzki. Bardzo często do podparcia używane są cegły lub inne niestabilne podparcia, które bardzo łatwo przez nieuwage można wytrącić spod zamontowanej konstrukcji, powodując odkształcenie. Podpora przykręcana jest do ramy od spodu i podłoża, jest stabilna i w każdej chwili mozna dokonać regulacji nakrętką. Podpora słuzy również do montażu konstrukcji okiennych w przypadku ociepleń, gdzie nie ma odpowiedniej powierzchni do zastosowania tradycyjnego montażu ( kotwa , dybel czy śruba montażowa ). W tym wypadku odwracamy podporę i praktycznie od grubości nakrętki regulującej mamy mozliwość prawidłow ustawic nasz montowany element. Aby wzmocnic podporę możemy dać dodatkowo kątownik zachodzący aż na pionową część ramy.(Uwaga !!! Kątownik trzeba zamówić oddzielnie) Ze strony producenta. Pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
Data dodania: 2017-07-09 22:12:15
Ok. Tu producent pisze chyba o jakichś fragmentach cegieł używanych również jako podparcie a nie o normalnym podmurowaniu otworu. Jednak nadal jest to podparcie punktowe co przy szerszych oknach mnie nie przekonuje. Ale nie hejtuję. Po prostu mam inny pogląd. Pozdrawiam :)
odpowiedz
Odpowiedź do milimilizak89
Data dodania: 2017-07-14 23:04:16
O właśnie tu "zniknął" ten komentarz 😀 pozdrawiam
odpowiedz
Odpowiedź do wenaplus
milimilizak89
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 22294
Komentarzy: 145
Obserwują: 22
On-line: 9
Wpisów: 36 Galeria zdjęć: 49
Projekt DOM W JANOWCACH
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - Warmińsko-Mazurskie
ETAP BUDOWY - VI - Instalacje wewnętrzne
ARCHIWUM WPISÓW
2018 lipiec
2018 czerwiec
2018 kwiecień
2018 marzec
2018 styczeń
2017 grudzień
2017 sierpień
2017 lipiec
2017 czerwiec
2017 maj
2017 kwiecień
2017 marzec

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Inne blogi dla projektu DOM W JANOWCACH:
majolika.mojabudowa.pl - wpisów: 530
michal85.mojabudowa.pl - wpisów: 468
arlenka.mojabudowa.pl - wpisów: 433
msz-n.mojabudowa.pl - wpisów: 418
ekodom.mojabudowa.pl - wpisów: 405
piasek.mojabudowa.pl - wpisów: 339
albatros2.mojabudowa.pl - wpisów: 279
tysia827.mojabudowa.pl - wpisów: 263
seven.mojabudowa.pl - wpisów: 232
zremba.mojabudowa.pl - wpisów: 216
lusiek.mojabudowa.pl - wpisów: 197
wilczyca32.mojabudowa.pl - wpisów: 193
czteryem.mojabudowa.pl - wpisów: 189
zabki2015.mojabudowa.pl - wpisów: 187
tomasznowak29.mojabudowa.pl - wpisów: 186
krzycho63.mojabudowa.pl - wpisów: 185
dorka-roman.mojabudowa.pl - wpisów: 174
bajkowydworek.mojabudowa.pl - wpisów: 165
domwpiaskowcu.mojabudowa.pl - wpisów: 162
piekar.mojabudowa.pl - wpisów: 156
ewaiadam.mojabudowa.pl - wpisów: 146
wybudujeadasia.mojabudowa.pl - wpisów: 144
miszszel.mojabudowa.pl - wpisów: 144
dom-azyl.mojabudowa.pl - wpisów: 144
sloneczna.mojabudowa.pl - wpisów: 143
perelka2009.mojabudowa.pl - wpisów: 141
patrycjacha.mojabudowa.pl - wpisów: 139
marzenianasze.mojabudowa.pl - wpisów: 136
aaaa-meble.mojabudowa.pl - wpisów: 136
asiakrzysztof.mojabudowa.pl - wpisów: 134
pszczolka.mojabudowa.pl - wpisów: 133
pretaporter.mojabudowa.pl - wpisów: 133
zacisze.mojabudowa.pl - wpisów: 132
wersjade.mojabudowa.pl - wpisów: 131
murekzone.mojabudowa.pl - wpisów: 130
kadmax-bw.mojabudowa.pl - wpisów: 130
pogodny1ja.mojabudowa.pl - wpisów: 125
blue--bell.mojabudowa.pl - wpisów: 125
fryzjereczka.mojabudowa.pl - wpisów: 124
dominka76.mojabudowa.pl - wpisów: 124
shagga80.mojabudowa.pl - wpisów: 123
elusiatomek.mojabudowa.pl - wpisów: 123
damariko.mojabudowa.pl - wpisów: 123
szarobialy.mojabudowa.pl - wpisów: 122
ligota.mojabudowa.pl - wpisów: 122
ancia9.mojabudowa.pl - wpisów: 121
alaimar.mojabudowa.pl - wpisów: 120
wierzby.mojabudowa.pl - wpisów: 118
wenaplus.mojabudowa.pl - wpisów: 117
magnollia.mojabudowa.pl - wpisów: 117
wymarzony.mojabudowa.pl - wpisów: 116
oleczka1986.mojabudowa.pl - wpisów: 116
jessicaa.mojabudowa.pl - wpisów: 116
cyprysowo.mojabudowa.pl - wpisów: 115
anetta16.mojabudowa.pl - wpisów: 115
magnat100.mojabudowa.pl - wpisów: 112
andzias77.mojabudowa.pl - wpisów: 110
beatka80.mojabudowa.pl - wpisów: 109
asiagrzesiek.mojabudowa.pl - wpisów: 105
edyta1988d.mojabudowa.pl - wpisów: 102
ustronny1.mojabudowa.pl - wpisów: 101
milionwminute.mojabudowa.pl - wpisów: 101
feriza.mojabudowa.pl - wpisów: 101
ezelazny.mojabudowa.pl - wpisów: 101
elik2014.mojabudowa.pl - wpisów: 101
monikaiszymon.mojabudowa.pl - wpisów: 100
podkampinosem.mojabudowa.pl - wpisów: 99
endialdi.mojabudowa.pl - wpisów: 99
serce.mojabudowa.pl - wpisów: 98
seba1.mojabudowa.pl - wpisów: 97
homekoncept32.mojabudowa.pl - wpisów: 96
gwatemala.mojabudowa.pl - wpisów: 96
tictac.mojabudowa.pl - wpisów: 95
nowak110.mojabudowa.pl - wpisów: 95
wiolettapiotr.mojabudowa.pl - wpisów: 94
widoq.mojabudowa.pl - wpisów: 94
nyveien.mojabudowa.pl - wpisów: 94
aleksander2.mojabudowa.pl - wpisów: 94
karolineczka2.mojabudowa.pl - wpisów: 93
budy--grzybek.mojabudowa.pl - wpisów: 93
kingailaki.mojabudowa.pl - wpisów: 91
naszemiejsce.mojabudowa.pl - wpisów: 90
mwas2016.mojabudowa.pl - wpisów: 90
magkul.mojabudowa.pl - wpisów: 90
m-110b.mojabudowa.pl - wpisów: 90
kofola35.mojabudowa.pl - wpisów: 90
jelonek-rex.mojabudowa.pl - wpisów: 90
rozwiń